poniedziałek, 17 września 2012

popołudniowa kawa

Kolejny piękny, ciepły dzień, być może jeden z ostatnich lata, a może właśnie pierwszy dzień złotej polskiej jesieni - tym razem wybrałam się na kawę na mój ulubiony taras w centrum Jeleniej Góry. Wybrałam na tę okazję dość klasyczny zestaw - granatowe spodnie z cubusa, koszulkę z h&m, okulary i buty wynalezione w carrefour'ze, klipsy i torebkę kupiłam w małym sklepiku w Malborku (tegoroczny nabytek).
Przemiłe popołudnie - chwila odpoczynku od mojej ciągłej gonitwy - pyszna kawa, prześliczne widoki i przesympatyczne towarzystwo :) Życzę Wam takich chwil - bo w życiu piękne są tylko chwile i szczęście chyba polega właśnie na kolekcjonowaniu tych wszystkich chwil - jak myślicie?








2 komentarze:

  1. Piękne widoki, prawdziwie piękne, nawet zaczęły się w końcu uśmiechać na zdjęciach =) z kreacji najbardziej podobają mi się klipsy (szał!), buty (naprawdę Carrefour?) i spodnie - z nimi to akurat nie wiem o co chodzi, ale z wielką łatwością dodają całości elegancji. Ciężko nie zgodzić się z tezą postawioną w Twym ostatnim zdaniu - tym bardziej, jeśli kolekcjonowanie tych chwil implikuje kolekcjonowanie uśmiechów..

    P.S. Nie sposób nie dostrzec, iż zmieniłaś fotografa, jego kunszt bije po oczach nawet na mej słabej jakościowo matrycy. Pewnego rodzaju smaczkiem jest fakt, iż widać go troszeczkę na ostatnim zdjęciu w prawym, dolnym rogu! =P

    OdpowiedzUsuń
  2. Torebka jest świetna i nie ogromna jak wszystkie teraz ...

    OdpowiedzUsuń

stat4u