sobota, 1 września 2012

kurczak w sosie śmietanowym z suszonymi pomidorami (wg przepisu Agaty)

Jak wiecie prawie cały lipiec byłam w rozjazdach - o tym opowiem w najbliższym tygodniu, za to cały sierpień spędziłam krążąc między domem a szpitalem (robiłam praktyki). W związku z tym miałam trochę czasu na gotowanie :) A jak się dużo gotuje, a w między czasie spotyka z przyjaciółkami, zawsze można wymienić się przepisami :) I właśnie dziś postanowiłam podzielić się z Wami świetnym, a przy okazji mega prostym przepisem autorstwa mojej przyjaciółki Agaty.


Potrzebujemy:
- 2 piersi z kurczaka
- śmietanę 30%
- 1 opakowanie suszonych pomidorów
- kilka ząbków czosnku

Kurczaka kroimy w kostkę, czosnek siekamy i wszystko podsmażamy, następnie dodajemy pokrojone suszone pomidory. Po ok.10 minutach wlewamy śmietanę i dusimy aż sos zgęstnieje. Przyprawiamy solą, pieprzem i ziołami prowansalskimi.



Smacznego :)

2 komentarze:

stat4u