czwartek, 6 września 2012

kwiatowo - twarzowo



Dziś chciałam pokazać Wam jedną z moich ulubionych kwiatowych bluzek - wyszperaną oczywiście w jakimś second handzie (metkę ma h&m).
Kiedy nachodzi mnie ochota na kwiatowe wzory nigdy nie mogę zdecydować, którą spośród trzech "ciucholandowych zdobyczy" wybrać - jedną pokazywałam Wam w czerwcu (wpis pt.spacer w stolicy), dziś widzicie drugą, trzecią zobaczycie pewnie niedługo, bo ostatnio uwielbiam kwiatowe wzory :D
Zdjęcie przedstawiające całą stylizację niestety zaginęło gdzieś podczas zmian sprzętu...

A przy okazji chciałam polecić Wam mój najnowszy ulubiony napój czyli cydr - coś jakby połączenie piwa i białego wina, a dokładniej ok. 5% napój alkoholowy produkowany z jabłek, gazowany - przepyszny :) bardzo popularny w Wielkiej Brytanii i Francji, ale można go też już kupić w Polsce - ja ostatnio znalazłam w tesco. Spróbujcie jak tylko będziecie mieć okazję :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

stat4u