poniedziałek, 9 lipca 2012

moja ukochana Jelenia Góra



Dziś pierwszy raz wyszłam z domu - w nowym, lekkim gipsie!
Rzeczywiście jest dużo wygodniejszy, i o wiele łatwiej się w nim chodzi, ale szału nie ma.. Niby wszyscy mówią, że można się w nim normalnie kąpać, ale zaraz potem piszą, że trzeba go potem bardzo dokładnie wysuszyć suszarką - idealny pomysł na kąpiel w basenie albo morzu... Ale i tak bardzo się cieszę, i z tej radości postanowiłam dziś zrobić sobie spacer po jeleniogórskiej starówce :)
I stąd właśnie dzisiejsze zdjęcia - z tarasu widokowego w samym centrum Jeleniej Góry.
Jelenia Góra to przepiękne, około 100-tysięczne miasto, leżące u podnóża Karkonoszy, którego nie można ominąć jadąc do Karpacza czy Szklarskiej Poręby. Będę starała się w najbliższym czasie trochę przybliżyć Wam to moje miejsce na ziemi :)
Na poniższych zdjęciach widzicie właśnie samo centrum - ratusz z zegarem na wieży, rynek z otaczającymi go przepięknymi kamieniczkami, po lewej kościół św. Erazma i Pankracego, a po prawej na kolejnym zdjęciu Śnieżka, a na ostatnim - panorama Karkonoszy - od Śnieżki po Śnieżne Kotły.
A jutro Jelenią Górę zobaczyć możecie w TVP - zaczyna się u nas Tour de Pologne.
PS. Na sobie mam dziś idealną na wietrzną pogodę - ciepłą sukienkę z jakiegoś bazarku w Olsztynie. Bardzo ją lubię.





2 komentarze:

stat4u