poniedziałek, 28 stycznia 2013

poegzaminowo :)

Egzamin zdany na piątkę :D
I kolejny wieczór w nowym miejscu - tym razem na Włodkowica, czyli winiarnia, księgarnia i kawiarnia - Cocofli. Położona w jednym z najbardziej magicznych miejsc Wrocławia, czyli dzielnicy czterech świątyń, tuż obok wrocławskiej synagogi. W Cocofli możemy napić się nawet koszernego izraelskiego wina :) dziś niestety zabrakło - z racji dużego zainteresowania i rzadkich dostaw z Izraela.
Miejsce bardzo ciekawe - widać wpływy żydowskie, co już na wejściu mnie zawsze oczarowuje, poza tym dosyć ciekawy wystrój, miła obsługa, ciekawe menu, głównie napoje - spory wybór win, ale jest też trochę interesujących przekąsek. Poza tym miejsce bardzo spokojne, idealne na wieczorne pogaduszki z przyjaciółmi :)

A na sobie mam kolejną koszulę z zary - sprowadzaną z Azji :D









18 komentarzy:

  1. świetna stylizacja, świetna koszula

    zapraszam do siebie

    czarno-to-widze.blogspot.com

    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak miło "spotkać" rudowłosą blogerkę:) Gdybym mieszkała we Wrocławiu chętnie bym tam zajrzała, zwłaszcza, ze to miejsce również dla książkoholiczek takich jak ja:)

    Odnosząc się do Twojej opinii. Jest w tym ziarenko prawdy, że czasem nie da się przejść obojętnie obok np. przykrych opinii na nasz temat. Ale czasem warto odpuścić i mieć na to wylane - ładniej rzecz ujmując. Jest w życiu o wiele więcej ciekawszych i absorbujących spraw, które zasługują na o wiele większe zainteresowanie niż takowa opinia "życzliwych". :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wrocław to cudowne miasto, mimo że nie miałam okazji odkryć wszystkich jego zakątków, bo byłam tu raz. Jednak od razu zakochałam się w tym mieście!

    OdpowiedzUsuń
  4. Na samą myśl o egzaminach robi mi się źle. Tyle już za mną, a jeszcze tyle mnie czeka;/ Gratuluje piątki. Koszula w moim stylu! :)

    http://zakochanawsztuce.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję piątki z egzaminu.:D

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratulacje piątki!!!

    Świetna koszula w ogóle cała wyglądasz zabójczo ;D

    http://mylifedestinationny.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. no to gratulacje
    :)
    śliczna koszula

    OdpowiedzUsuń
  8. o żesz! Dziewczyno jaka Ty jesteś śliczna, chyba nie pogniewasz się jak zostanę tu na dłużej? :) przede mną jeszcze jeden egzamin. eh A Tobie gratuluję!

    OdpowiedzUsuń
  9. Takie chwile po zdanym egzaminie są bezcenne :) A kultura i kuchnia żydowska zawsze mnie ciekawiła, byłam kiedyś w koszernej knajpce i jedzenie bardzo mi smakowało:)

    OdpowiedzUsuń
  10. piękna koszula!:) u mnie sesja jeszcze trwa. buźka!

    OdpowiedzUsuń
  11. Ooo, egzamin zdany na piątkę powiadasz, to bardzo ładny wynik, co znaczy, że nie tylko piękna z Ciebie dziewczyna, ale i bardzo mądra. :) Piękna ta koszula z Zary sprowadzana z Azji i ładnie Ci w niej. :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Uwielbiam takie Azjatyckie wzory, a Tobie w nich do twarzy, ponieważ wyglądasz bosko! :)
    Gratuluję piątki, mega zdolniacha z Ciebie :)).
    No i miałaś rację co do mojego snu, już wszystko wróciło do normy :P.

    Buziaki :*.

    OdpowiedzUsuń
  13. Gratuluję!
    A wyglądasz bardzo ładnie ;)


    Pozdrawiam,
    KAMSON.pl
    KAMILPIECIUL.COM

    OdpowiedzUsuń
  14. Gratuluję :)
    a kozula jest świetna :)
    Obserwujemy :D

    OdpowiedzUsuń
  15. bluzka świetnie z Tobą współgra :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Gratulacje :)
    Bardzo ładna bluzka :)

    OdpowiedzUsuń

stat4u