środa, 6 lutego 2013

ferie :)


Jestem już od wczoraj w mojej Jeleniej Górze - skończyło się na powitalnym wieczorze z przyjaciółką przy winie :)
Dziś od rana zaś szalałam - w jednym ciucholandzie kupiłam trochę fajnych rzeczy - pokażę Wam przy okazji :) poza tym była szarlotka z kawą w Metaforze, woda z cytryną w Blues Cafe - a to wszystko z dwoma najfajniejszymi facetami w Jeleniej - moimi przyjaciółmi :)  :*
Powinnam była zrobić parę fotek, pokazać Wam tę przepiękną pogodę w Jeleniej dziś - prześliczne słońce, niewielka ilość śniegu, błękitne niebo - ale z tych szaleństw zupełnie o tym zapomniałam :D
Za to zamieszczam filmik - obejrzyjcie koniecznie moje miejsce na ziemi :)



Jutro też jeszcze mam trochę biegania i pakowanie - w piątek o 5 rano wyjeżdżam do Olsztyna :D Będę tam do poniedziałku - w drodze powrotnej wpadniemy jeszcze z przyjaciółką na chwilę do Torunia :))

Odezwę się już pewnie po powrocie :) Miłej reszty tygodnia Wam życzę :)

P.S. Dodaję jeszcze zdjęcie zrobione późną nocą wczoraj - w sweterku z sh (nie mogłam się powstrzymać, żeby go nie ubrać) :D Niestety robione w łazience - mam tam najlepsze oświetlenie :D


14 komentarzy:

  1. o kurcze :) zazdroszcze takich planów. Ciekawa jestem co fajnego upolowałaś w sh :) Miłego odpoczynku - Goś

    OdpowiedzUsuń
  2. o, czekam na pokazanie zdobyczy:)

    OdpowiedzUsuń
  3. ha! nawet domyślam się, w którym ciucholandzie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. No to miłego pobytu:) Szkoda, że nie porobiłaś zdjęć bo Jelenia Góra piękna jest. Baw się dobrze:)

    OdpowiedzUsuń
  5. ja również życzę miłego tygodnia ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wypoczywaj kochana! :* I następnym razem rób dla Nas zdjęcia, chętnie oglądniemy :D.

    Buziaki :*.

    OdpowiedzUsuń
  7. nie byłam w Jeleniej Górze:) ale miłego wyjazdu życzę:D

    OdpowiedzUsuń
  8. Ależ świetna klima. 5 lat swojego życia spędziłam an częstych wyjazdach do Wrocławia, byłam też w Jeleniej Górze ... :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie byłam tam. Miłego pobytu ;)
    panijulia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

stat4u