środa, 14 listopada 2012

różowa sałatka


Dziś akcja pt. robienie porządków w lodówce, czyli wyjadanie resztek :D
Dzięki temu wymyśliłam alternatywę dla sałatki żydowskiej, która jest bardzo dobra - ale nie uważacie, że wygląda trochę nudnie?
Ziemniaki zastąpiłam burakiem, dodałam nieco jabłka i czosnku i gotowe :)

W mojej lodówce były :
- 2 jajka
- mały ugotowany burak
- 1 cebula
- 1 ząbek czosnku
- pół jabłka
- majonez, musztarda

Jajka ugotowałam na twardo, pokroiłam w kostkę. Cebulę, czosnek, buraka, jabłko również pokroiłam w kostkę. Wszystko wymieszałam. Sos zrobiłam mieszając 2 łyżki majonezu z łyżką musztardy. I sałatka gotowa!
Dla osób na diecie i zdrowo odżywiających się - majonez zastępujemy oczywiście jogurtem naturalnym czy greckim. (Ja staram się odżywiać zdrowo i nietłusto, ale majonez to moja miłość, z której nigdy nie zrezygnuję! )

I jak Wam się podoba? :)


  



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

stat4u