niedziela, 25 listopada 2012

pomysł na nową fryzurę

Dawno nie było nic o moich wyjściach, a ostatnio trochę się tego nazbierało :)
W ciągu ostatnich dwóch tygodni zaliczyłam - festiwal w Instytucie Grotowskiego na temat rzezi Ormian, potem jeszcze festiwal w Dolnośląskim Centrum Filmowym niemieckich filmów o migracjach - poruszający film "Obca", na koniec festiwal Trzy Żywioły w Kinie Nowe Horyzonty i dokument "Antarktyczna podróż sir Ernesta Shackletona", do tego można byłoby powiedzieć "na deser" koncert jazzowy w małym klubie Collosseum.

A dzisiejszy niedzielny dzień, oprócz gotowania oczywiście (conchiglioni nadziewane sosem bolognese i zapiekane) spędziłam na jarmarku bożonarodzeniowym, który na wrocławskim rynku został otwarty w piątek - jak zwykle pyszne grzane wino, do tego stoiska z wszelkimi możliwymi bibelotami - bombkami, aniołkami, torebkami, kolczykami, kończąc na słodyczach, smażonej kiełbasce, pitnym miodzie, blinach i gofrach - jednym słowem każdy znajdzie coś dla siebie :)

Na koniec weekendu wybrałam się też na spektakl Teatru Pieśni Kozła "Pomnę, pomnę... " inspirowany historią przesiedlenia mieszkańców Tarnowicy Polnej (tereny dzisiejszej Ukrainy) na Dolny Śląsk, do Bystrzycy Kłodzkiej. Niesamowity, wzruszający spektakl, pełen pieśni pogranicza polsko-ukraińskiego, wykonywanych przez zespoły ludowe kultywujące tradycje swoich przodków. Niesamowita w tym wszystkim jest myśl, że być może kobiety w mojej rodzinie tak samo kiedyś śpiewały :) I niesamowicie metafizycznym przeżyciem jest taka łączność z przodkami - połowa mojej rodziny pochodzi właśnie z pogranicza polsko-ukraińskiego.

Przy okazji - góralska, nieco ludowa stylizacja :)
Dwa warkocze, sweter z góralskim motywem, czerwone kolczyki i czerwono-zielone korale.














5 komentarzy:

  1. Uwielbiam wszelkiego rodzaju sploty i warkoczyki :) bardzo mi się podobają, są dziewczęce i wygodne, Ślicznie wyglądasz w tej fryzurce:)

    OdpowiedzUsuń
  2. masz wspaniałego bloga! będzie mi miło jeśli spodoba Ci się mój i również go zaobserwujesz ;))

    OdpowiedzUsuń
  3. Kubek świąteczny mega! Piękne Polki górą:)!

    OdpowiedzUsuń
  4. a kubek stoi w domu na półce czy żal Ci było 10pln? mnie było żal i z ubiegłorocznym naczyniem mam tylko zdjęcie - za darmo ;p

    OdpowiedzUsuń

stat4u