poniedziałek, 1 października 2012

z miłości do koszul

Jak pewnie zauważyliście - ostatnio zakochałam się w koszulach, po pierwsze wyglądają super z moimi nowymi dżinsami, a po drugie - mam już ich całkiem sporo, ponieważ przy każdej wizycie w second handach znajduję jakąś fajną - wystarczy, żeby miała ciekawy wzór - rozmiar jak dla mnie nie ma żadnego znaczenia, szczerze mówiąc jeszcze chyba żadnej nie kupiłam dopasowanej :)
Poza tym w koszulach można wyglądać zarówno elegancko, jak i bardziej na luzie, w zależności od okazji i dodatków. Ja wolę jednak wersję casual.
Dziś mały przegląd przez moje koszule - chociaż w szafie mam jeszcze kilka niesfotografowanych skarbów :D

Pierwszą już znacie - klasyczna czarno-biała kratka, niby delikatna, ale dla mnie trochę kowbojska, nieco oldschoolowa, świetny materiał - nie trzeba prasować, więc jest idealna do walizki na wszelkie wyjazdy, kupiona oczywiście w second handzie za czasów jak jeszcze miałam długie włosy :)


Ten egzemplarz - jedyny w moim rozmiarze, również zakupiony w second handzie, dostałam od kuzynki w Olsztynie - na nią na szczęście okazała się za mała.
Fajne kolory, do których jak widać można dobrać różne koszulki - niestety już nie tak praktyczna na wyjazdy.





Kolejna - zupełnie nowa - śliczna dżinsowa :)



Z szafy mamy - granatowa. Super intensywny kolor, delikatny materiał, niestety przed każdym wyjściem użycie żelazka jest konieczne :D

Kolejny "ciucholandowy" zakup - delikatna niebieska kratka, z krótkim rękawem, klasyczna, trochę męska.












2 komentarze:

  1. Haha, widać że lubisz koszule! :)
    Najbardziej podobają mi się dwie ostatnie.
    zapraszam do mnie: ll0v3.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne koszule. Szczególnie podoba mi się ta jeansowa. Ładnie wyglądasz w tym kolorze i długości włosów na zdjęciu z granatową koszulą.

    OdpowiedzUsuń

stat4u