wtorek, 23 października 2012

romantyczny spacer

Dziś zdjęcia z niedzielnego spaceru - śliczne jesienne kolory, piękna pogoda, a do tego wybrałam nieco romantyczny zestaw - nowy delikatnie różowy sweter (ciucholandowy zakup za 3zł:), czarną bluzkę (h&m), dżinsy (stradivarius), nową torebkę z targowiska na świebodzkim, chustkę (house), okulary z ostatniej promocji za 3zł, naszyjnik - prezent od mojej przyjaciółki :)
Niestety były to już chyba naprawdę ostatnie chwile lata.. Od poniedziałku we Wrocławiu panują okropne mgły, jest zimno, szaro, momentami mży.. Ale nie daję się jesiennej chandrze - trochę się uczę, trochę gotuję, słucham muzyki, czytam nowe wydanie "wysokich obcasów ekstra", spotykam się z przyjaciółmi - i najgorsza jesień mi nie straszna :D
Przesyłam Wam wszystkim dużo pozytywnej energii razem z tymi ostatnimi promykami słońca :)



















8 komentarzy:

  1. jeeeestem mega fotografem :):* !!!
    Jordan z Przesieki

    OdpowiedzUsuń
  2. łądna ta chustka, takie ma delikatne kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  3. przeurocza torebka, poszukuję podobnej! ; )

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja niestety/stety weekend przesiedziałam na szkoleniu...

    Ładna masz chustkę:)

    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  5. O ja, kocham Twoje włosy!! :D
    A tak co do zdjęć i stroju to super ;) Ale włosy ♥

    OdpowiedzUsuń
  6. trzeba jednak przyznac, ze pomimo kaprysnej pogody jesien jest piekna, chyba nawet piekniejsza niz wiosna moim skromnym zdaniem :)

    swietny sweter! doskonały na te pore roku teraz! <3

    xoxolook.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Trzeba przyznac, że pomimo nieco nieprzewidywalnej pogody jesien jest chyba najpiekniejsza pora roku moim zdaniem. :)

    Swietny sweterek, doskonały na ta zmienność pogodową <3

    xoxolook.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. o jaki masz łaaaaadny swetereeeeeeeeeeek! czemu w Krakówkowie nie ma takich lumpów :<

    OdpowiedzUsuń

stat4u