poniedziałek, 17 grudnia 2012

nowa sukienka i wigilia grupowa


Jutro zdaję pierwszą część egzaminu z pediatrii - trzymajcie kciuki :D w czwartek drugą...
A że dawno mnie nie było postanowiłam napisać, że żyję i mam się dobrze :D

W piątek mieliśmy super wigilię grupową. Było pyszne jedzenie, grzane wino, ale białe - od tej pory kocham białe grzane wino - z suszonymi morelami, miodem i cytryną - polecam Wam :) z tego miejsca pozdrowienia dla twórcy tej pyszności czyli Kuby :))
Do tego miałam na sobie nową sukienkę - prezent od mojego Jordana :) znaleziona podczas ostatniej wizyty na dworcu świebodzkim :)

Jakość zdjęć niestety związana jest z klimatycznym nastrojem naszej wigilii - słabym oświetleniem :D całusy kochani - już nie mogę doczekać się przyszłorocznej naszej wigilii :*




5 komentarzy:

  1. powodzenia, ja za pół roku mam swój ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Powodzenia na egzaminie, dla mnie także powoli zaczyna się ten burzliwy czas :)

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bosko wyglądasz :)). Nie muszę Ci życzyć powodzenia, bo jesteś już po i zapewne dobrze Ci poszło :D.

    Buziaki :*.

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuje Wam kochani - egzamin zdany na 5 :))
    strasznie się cieszę ! :D
    Jeszcze tylko jutro ostatnio przedświąteczne zajęcia i jadę do domu przygotowywać Wigilię:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję piąteczki:)
    A co do wina to nigdy jeszcze nie piłam białego grzanego, choc to schłodzone jest zdecydowanie jednym z moich ulubionych napojów;) Czas jednak to zmienic, a sama za to ostatnio smakuję w grzanym piwie z jajkiem - naprawdę polecam.

    Pozdrawiam serdecznie i świątecznie,
    Ewa

    OdpowiedzUsuń

stat4u